Slujesc codului ECO

La ora de educație ecologică elevii au creat frumoase poezii pe teme ecologice. Cel  mai bine au fost apreciate de colegi poeziile ce urmează:

Slujește și tu ecologiei

 

Ecologiei eu slujesc

Și foarte mult natura iubesc

Mult m-aș bucura

Dacă toți o vor respecta.

Obiectele pot fi schimbate

Dacă sunt reciclate

Dintr-o sticlă poți face

Lucruri care tuturor le place.

Floricele dăruiesc

Care în grădină nu cresc.

Ele au fost confecționate

Din sticle reciclate.

Rotaru Lidiana

 

Eu reciclez

Reciclez eu bine

Și te sfătuiesc și pe tine.

Natura ocrotesc

Viețuitoarele le păzesc.

Fă ca mine

Că așa e bine!

Nu arunca!

Mai bine ai recicla!

Astfel orice lucru aruncat

E întîi examinat

Dacă îl ve folosi

Codul ,,ECO”  vei sluji.

Pentru că am reciclat

Părinții s-au bucurat.

Pentru că am lucrat

Eu m-am bucurat.

Lașcu Cristian

 

Eu sint bun ecologist.

Reciclez o hirtie  mare

Ori o pun in tomberoane.

Astfel fac si c-o ascutitoare.

Să nu aruncați lucruri la întâmplare,

Caci pe natură o doare!

Eu, copilul, sunt asa

Dar voi, cum veti proceda?

Bodiu Vlad

Acest articol a fost publicat în 2016, activități, Clasa 4, concurs, copii, creativitate, educație, științe, l. rom, lecție, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

