Spații de învățare în clasă și acasă

Sursa: http://mrsmclennan.blogspot.md/2016/05/evolving-our-environment.html

Timp de mulți ani, acum am fost foarte inspirat de abordarea Reggio Emilia pentru educația timpurie și s-au căutat orice sursă de informație pe care am putut pune mâna pe! Atunci când FDK a fost introdus pentru prima dată în Ontario am fost încântat să văd că multe dintre credințele Reggio au fost întrețesute în document și onorarea intereselor copiilor prin joc, de cercetare și documentare, au fost evidențiate. În calitate de educatori care urmează un curriculum standardizat avem o mare flexibilitate în interpretarea și punerea în aplicare a așteptărilor noastre și acest lucru face ca rolul nostru interesant și dinamic.
Eu cred în a avea un fluid, a evoluat spațiu care continuă să se schimbe pentru a reflecta mai bine nevoile copiilor și a înțelegerilor de sprijin sporit de explorări și cererilor de informații precum și abilități consolidate în diferite domenii ale învățării. Dorim să sprijine copilul întreg în experiențe adecvate nivelului de dezvoltare și să se integreze materialele din centrele de învățare în moduri diverse și neconvenționale.
Unele dintre principiile Reggio care au ghidat activitatea noastră se numără:
  • copiii sunt capabili de a construi propria lor învățare
  • copiii formează o înțelegere a ei înșiși și locul lor în lume prin interacțiunile lor cu ceilalți
  • copiii sunt comunicatori
  • mediul este al treilea profesor
  • adulții din cameră sunt mentori și ghiduri
  • există un accent și importanța pe gânduri și experiențe ale copiilor lui documentau
  • există sute de limbi de copii și acestea sunt folosite pentru a explora și de a comunica idei și experiențe

Există trei texte în special care au ghidat munca mea si ne-au ajutat cu viziunea noastră, așa cum am continuat să evolueze mediul nostru de clasă, împreună cu copiii. Ne dorim ca spațiul nostru să fie mai multe fațete; vrem să fie un studio și de laborator, în cazul în care copiii se pot cufunda în explorări și uimire; noi vrem vizitatorii să fie în măsură să se conecteze și să înțeleagă poveștile a ceea ce copiii s-au făcut în trecut și modul în care învățarea a avansat; ne dorim familiile noastre și o mai mare comunitate să se reflecte în spațiul nostru; și ne dorim să se simtă inspirat ca educatori care sunt într-o călătorie împreună cu copiii.

 
Așa cum am ajuns la sfârșitul unui alt an școlar minunat, am considerat că este important pentru noi să împartă clasa noastră cu alții. Avem multe familii si vizitatori, care s-au observat metamorfoza spațiului în ultimele 9 luni și cred că este important ca teoria și reflecția asupra modului în care fiecare spațiu a ajuns să fie în mod clar comunicate altor persoane. Am încercat să fac acest lucru în două moduri. Am înregistrat un tur al camerei noastre în următorul videoclip. Aceasta a fost prima mea încercare de a face așa ceva și a fost o experiență interesantă pentru mine pentru că a trebuit să reflecte într-adevăr asupra fiecărui spațiu și se gândească la modul de a comunica cel mai bine bogăția învățării și istoriei a modului în care a ajuns să fie într-o clară și mod concis (și să fiu sincer am fost un pic nervos face acest lucru într-un format video). Am inclus, de asemenea, câteva fotografii ale spațiului cu gânduri scrise pentru a împărtăși modul în care copiii s-au folosit zonele și arată modul în care fiecare colț în camera noastră, indiferent cât de mic, are intenție și scop ca fiind conectat la interesele, punctele forte și nevoile copiilor .
Aceasta este ușa de la clasa noastră. Suntem norocosi sa avem un zid viu chiar în afara camerei noastre, care captivează mulți vizitatori. Copiii adoră să vadă plantele cresc in timp, uitam plantele fiind împodobite, și prinderea multe creaturi vii care împart spațiul, inclusiv furnici, păianjeni și melci.
Relații cu familiile și ajutându-le să învețe despre și să sprijine mentalitatea de creștere este o mare parte de a crea un spațiu sigur și de susținere pentru gândirea matematică bogată. Ceva despre care am avut o mulțime de feedback-ul pozitiv este nostru „coroană de flori dorință”. Fiecare septembrie vom cere familiilor să scrie speranțele, dorințele, visele, etc pentru experientele copii de gradinita lor cu privire la panglici de hârtie. Țesem fiecare dintre acestea pe o coroană de flori de viță de vie și afișa pe ușa noastră. Ne dorim ca acesta să fie un simbol al parteneriatului nostru și colaborarea cu familiile pentru anul următor. Includem și o fotografie a echipei noastre de predare și de vizitatori la camera poate avea acces la blog-ul nostru de clasă prin scanarea codului QR pe ușă.
Familiile noastre sunt, de asemenea, reprezentate pe „copac viu”, situat în centrul camerei noastre, de lângă covorul mare. Solicitam fotografii de familie, la începutul anului, iar acestea sunt afișate împreună.

Eu cred în prezentarea de dezvoltare profesională și de lucru am făcut în afara sălii de clasă și să păstreze copii importante eforturi profesionale (articole publicate, planuri anuale, copii ale prezentărilor, informații din VT), chiar în spatele ușii astfel încât să fie vizibil și poate fi accesat de oricine care vizitează camera.

Fiecare copil are un liant special , care actioneaza ca un portofoliu de explorări și realizări pe tot parcursul anului lor. Acestea sunt vizibile și accesibile pentru familii și mulți copii place să se uite prin colecția lor de artefacte în timpul zilei. Acest lucru încurajează metacogniție și reflecție deoarece copiii examinează procesul de învățare și să o împărtășească cu alții. De asemenea , am găsit – o poate scânteie de lucru pe viitor ca revizita copii și de a spori ideile lor în moduri noi. Acestea sunt , de asemenea , a trimis acasă în mod regulat și includem o pagină de reflecție pentru familii de a utiliza ca ghid atunci când revizuirea artefacte cu copiii lor.Acestea sunt returnate la școală și sunt incluse în liant. Deși copiii de sine selectați piesele care urmează să fie incluse, vom introduce , de asemenea , nici o dovadă că ne simțim ajută să împărtășim povestea experiențelor copilului pe tot parcursul anului , inclusiv fotografii : adnotate, observații scrise, desen și mostre de scris, liste de verificare, interviuri cu copilul și mai multe piese .

Mai sus Cubby fiecare copil este o fotografie recentă și pictat de auto-portret. Acestea schimba de cateva ori in fiecare an (de obicei, o fotografie nouă și auto-portret pe termen scurt) pentru a ajuta arată creșterea lor. Ne place inclusiv o fotografie reală pentru a sărbători fiecare copil (și ne place să folosim cadre eclectic pentru a decora spațiul) și place modul în care copiii folosesc limbajul artei pentru a reprezenta percepția lor de sine.
colțul nostru de lectură liniștită are o colecție de cărți și de mărunțișuri și comori pentru a explora. Este o zonă confortabilă pentru copii care doresc un spațiu liniștit pentru a citi sau a desena, iar piesele naturale în vrac sunt o modalitate foarte bună de a te calma daca un copil este obosit sau are nevoie de o pauză.

În prezent, desene pastel de ulei ale copiilor sunt expuse (ne place de sârmă de pui pentru a prezenta arta).

Math este încorporat în centru sunt organizate și grupate în funcție de culoarea cărților. Se pare frumos, deoarece copiii noștri iubesc explorarea curcubeu și, de asemenea, este o modalitate ușoară de a afișa cărțile.

Un raft (realizat dintr-un raft de perete IKEA sprijinit pe blocuri mari) păstrează lucrurile scăzute pentru copii să acces atunci când este așezat pe covor. Avem materiale naturale și multe părți libere, care sunt folosite ca decor pentru centru. Copiii pot accesa, de asemenea, acestea și să le folosească în jocul lor.

 

scaune de dimensiuni pentru copii, perne confortabile și o lumină capricios invita pe copii să rămână pentru o vreme și a citi o carte sau chat cu un prieten.

Familiile noastre au fost atât de generos în materialele pe care ei cred că s-ar putea îmbunătăți spațiul nostru donație. Noi încercăm să folosim orice inci al camerei pentru a reflecta poveștile copiilor și să se angajeze și să inspire. Aceasta este partea din spate a unui șevalet utilizat în prezent pentru a afișa acest cadru distractiv. Copiii noștri iubesc fiind in aer liber si dorim sa pledeze pentru bogatia piesei ce se întâmplă în „clasă” noastre în aer liber, astfel avem multe fotografii de exterior în jurul camerei noastre.

 

De asemenea , ne place să se angajeze copii în experiențele de arta Colaborați. La începutul anului , ne – am concentrat destul de un pic pe mindfulness și mentalitate de creștere. Am citit cartea Fire Extra , iar copiii erau dornici de a crea o bucată de țesut de colaborare folosind materiale de studio de artă și de sârmă de pui. Avem acest lucru pe ecran în apropierea cubbies noastre.

Copiii co-crea ecrane în clasă, inclusiv linia de număr. Am folosit mache hârtie și vopsea pentru a sculpta acestea cu copiii. Noi credem că este mai semnificativ pentru a avea copii creați materialele de referință și ancora în cameră și nu folosesc materiale educaționale achiziționate sau pre-a făcut.

Raft nostru matematica are multe lucruri disponibile pentru copii. Noi includ texte mentor, elemente de recuzită de învățare și documentare pentru a prezenta și de a sprijini programul nostru.

Carti profesionale care m – au inspirat se întrepătrund de-a lungul display – precum și piesele reflectorizante și documentația cu privire la modul în care funcționează matematica în camera noastră.

„conectare” Copiii în fiecare zi, punând fața lor magnetice pe zece cadru. Acest lucru oferă un context pentru o discutie numarul zilnic, deoarece copiii împărtășesc moduri în care ei au calculat numărul de copii de la școală pentru a doua zi. La începutul anului copiii pur și simplu a numărat magneți, dar așa cum au devenit mai sofisticate în explorările lor matematice, se pot crea acum ecuații complexe și strategii de utilizare cum ar fi de numărare Ignorați și dublarea pentru a ajunge la un total.

noastră dramă centru de modificări în funcție de interesele și solicitările copiilor. În prezent, acesta este configurat ca o „casă” mică. Noi includem in mai multe obiecte reale pentru copii de a utiliza în jocul lor imaginație; obiecte reale comunica mesajul pentru copii pe care sunt capabile să utilizeze aceste instrumente și de a face contextul pentru jocul imaginar foarte real și semnificativ.

Un set de ceai de argint este un favorit pentru mulți!

Noi folosim reprezentări realiste ale produselor alimentare în loc de produse din material plastic.

Bebelusi dorm într-un pat de răchită.

Alfabetizare este întrețesută pe tot ca copiii pot vorbi la telefon, scrie pe panourile de cretă, sau să urmeze o rețetă de gătit atunci când.

 

 

Documentație atârnă pe perete , cu o descriere a centrului și modul în care se angajează copii. Codul QR când a fost scanat aduce utilizatorului la toate intrările de blog etichetate „arte dramatice” , astfel încât acestea să poată vedea istoria centrului și să învețe multe povești de ceea ce a transpirat în acest domeniu față de anul nostru.

Un scaun confortabil poate fi integrat în joc sau utilizate pentru copiii care doresc să se ghemui cu o carte sau de a lua o pauză.

comori naturale din curtea noastră (și adus de copiii de la curțile și cartierele lor) împodobesc spațiul nostru atât ca decor și inspirație pentru joc. Copiilor le place să se agită aceste flori uscate și auzi sunetele semințele din interiorul intestinelor fac.

Zona noastră clădire este inima camerei noastre și cel mai popular loc de a fi. Copiii integreze materialele din întreaga clasă în jocul lor aici. Ne place jocul corp mare blocuri de lemn pentru a încuraja.

Arta este sărbătorită și folosită ca decor. cadrele reciclate sunt folosite pentru a face camera confortabilă și celebra opera de arta.

Vârfurile de rafturi caseta de prezentare a intereselor actuale ale copiilor au. Chiar acum ei sunt fascinați de păsări și semne de primăvară. Cuiburilor și un Birdhouse împreună cu materialele de alfabetizare legate de păsări sunt expuse pentru a fi utilizate pentru copii și, de asemenea, ca decor.

 

lucruri unice, ca această casetă pălărie veche sunt de asemenea integrate în spațiul.

Mai multă documentație despre filozofia noastră pentru importanța clădirii este pe ecran în zona corespunzătoare.

Excursii noastre de teren sprijini anchetele curente și sunt o parte importantă a programului. Avem un zid dedicat prezentarea fotografiilor și a documentației de călătorie noastre cele mai recente împreună. În prezent ,este vorba despre vizita noastră în lupta împotriva insulei .

Suntem adesea întrebat de către alți profesori cu privire la modul în care încurajăm copiii să se angajeze în citire regulate și scriere într – un spațiu-condus copil. Pe partea din spate a raft de cărți noastre sunt scris clipboarduri, câte unul pentru fiecare copil. Noi cerem copiilor să se auto-selectați o bucată de scris , că ei sunt mândri și afișa pe clipboard – ul lor. Acestea sunt apoi aduse într – un cerc de partajare în cazul în care copiii pot discuta despre munca lor cu alții. Este un mod rapid și ușor pentru noi să vedem care copiii au (și nu au) angajate în scris regulat , astfel încât să știm cum să sprijine mai bine nevoilor lor. Copiii au , de asemenea , jurnale personale disponibile în zona de scriere și anul viitor suntem în speranța de a introduce jurnale de natura să fie utilizate ca o parte regulată a învățării noastre în aer liber.

Aceasta este zona noastră de scriere. Ne place să avem un spațiu frumos, inspira pentru copii să folosească atunci când doresc să deseneze sau să scrie cu prietenii lor. Copiii co-creat acest alfabet in toamna.

Math este integrat în centru ca copiii au nevoie pentru a sorta materialele de desen de culoare.

O lampă de epocă ciudat oferă frumusețe și de interes pentru zona.

Materialele sunt organizate pentru a păstra lucrurile etichete tabla etichetă previzibil și accesibil și mini ce se întâmplă în coșuri.

Documentare (fotografii, de obicei, adnotate și învățare povestiri) sunt adăugate în clipboard documentație pentru a arăta ceea ce sa întâmplat la centru. Un QR este de asemenea disponibil aici, iar utilizatorii pot scana pentru a vedea toate mesajele blog alfabetizare contin tag-ul care s-au întâmplat pe tot parcursul anului. Pentru că atât de mult din ceea ce facem este capturat digital, codurile QR ne ajută să facă acest lucru vizibil și accesibil. Copiii sunt, de asemenea, cunoștințe despre modul în care funcționează codurile și de asemenea, le pot scana cu clasa iPad în cazul în care ar dori să reflecteze asupra evenimentelor din trecut.

Mai multe materiale naturale sunt organizate și afișate ca decor și invitații pentru copii de mirare.

Mai multă documentație pentru a demonstra învățarea noastră în aer liber pe tot parcursul anului și modul în care se referă la curriculum și anchete în curs de desfășurare este pe ecran în zona de știință.

Suntem norocosi sa avem un zid foarte mare de ferestre, pe de o parte a spațiului și acest lucru este în cazul în care ne gazduiasca domeniile noastre de știință și artă. Punctul de vedere inspiră în aer liber, de multe ori copii, deoarece acestea observa natura si se bucura uitam de păsări de la alimentator.

Piesele slăbite joaca sunt o mare parte din programul nostru așa cum imbratisam toate lucrurile cu abur și cu dragoste makerspace noastre. Noi folosim multe materiale naturale și găsite aici și mereu donații bun venit din familiile noastre.

Zona de știință găzduiește, de asemenea, mai multe materiale de construcție și copiii se pot folosi în mod liber aceste în jurul camerei în nici o zonă pentru a sprijini jocul lor. Am atașat un grădinărit spalier într-o oglindă, astfel încât fotografiile de interes actuale (cum ar fi insectele) pot ajuta la crearea unui spațiu de imprimare bogat.

Masa noastră de lumină invită la o explorare, de obicei, folosind piese slăbite. În prezent, copiii sunt observe schimbările de pe copaci în curtea noastră și s-au bucurat de joc sub ele. În această invitație încurajăm copiii să creeze și să exploreze ideile lor despre ceea ce este important despre copaci.

Mai multe materiale de știință și documentare pe ecran …

Explorările pentru copii în ceea ce privește culoarea de amestecare este în prezent pe ecran ca acesta a fost un interes foarte implicat și în curs de desfășurare în acest an.

Numele zidului nostru este organizat de numărul de scrisori în numele unui copil de a încuraja matematică și subitizing. Noi am folosit chips-uri vopsea ca și cărți de numele nostru pentru a arăta că culorile au multe nuante.

O explorare curentă este de plantare și fereastra însorită are mai multe proiecte de copii sunt în prezent lucrează inclusiv citirea și scrierea despre plante, în creștere de multe tipuri diferite de semințe, de urmărire cât de repede plantele sunt în creștere, și jurnalizarea despre aceste experiențe.

 

Invitatii pentru explorarea in continuare sunt setate uneori pe masă în acest domeniu. Săptămâna trecută copiii observat găuri în copaci în curte, astfel ne invita-le să facă unele de cercetare, astfel încât acestea pot da seama ce a cauzat găurile.

Un tabel senzorial integrează joc imaginativ în ceea ce privește interesele actuale, aici insecte și grădinărit.

minuni naturale ca acest stup decora, de asemenea, spațiul nostru.

Studioul de artă este situat într-o fereastra insorita a clasei. Puteți vedea că culorile și amestecarea culorilor sunt interesele în curs de desfășurare și există o artă, care acceptă acest lucru.

Materialele sunt aranjate estetic să fie accesibile pentru copii și decora, de asemenea, spațiul.

Materialele sunt organizate de culoare pentru ușurința de accesibilitate și, de asemenea, pentru a încorpora matematica și sortarea în centru.

 

Mai multă documentație împărtășește poveștile învățării în acest domeniu.

 

 

Ultimul nostru proiect comun implicat ciubuc cu materiale reciclate donate de familiile noastre.

O piesă interesantă de artă atârnă deasupra spațiului.

Copiii se pot auto-regla și atunci când acestea sunt flux liber de foame, în mod independent în centrul gustare în timpul blocurilor noastre mari de joc.

Alfabetizare este incurajata aici ca copii să scrie și să citească scrisori scrise între ele și livrate în cutia poștală.Avem inimi de hârtie , astfel încât copiii pot trimite inimi mulțumitoare una față de alta, celebrează acte de bunătate. Avem , de asemenea , un șevalet așa cum se vede în fotografia anterioară care cere copiilor o întrebare de matematică, de obicei , un sondaj. Uneori educatorii scrie întrebarea, alteori fac copiii.

Pe tot parcursul anului, am sărbătorit individualitatea copiilor și modul în care putem lucra împreună într-un spațiu conștient care susține mentalitate de creștere. Acest lucru este documentat într-un buletin de bord mare, în apropierea centrului nostru de gustare. Noi am folosit patrate tesatura reciclate ca fundal pentru a reprezenta „plapuma” de fotografii de student, care sarbatoresc fiecare copil si arata cat de frumos suntem împreună ca un grup.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în 2016, adrese utile, aranjarea sălii de clasă, Artă, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s