Ziua profesorului

Adevărat se zice: Dă-i libertate copilului și vei avea parte de surprize frumoase!

 Deși ziua profesională a învățătorilor este tocmai luni, 5 octombrie, discipolii mei mi-au pregătit deja azi o MARE surpriză. Fără ajutorul părinților sau al altui adult au creat un scenariu în care au inclus doar creații proprii: poezii, monolog, dans. Au selectat din internet cîntecele portivite serbării astfel ca, citez cuvintele lor ”Am creat o sărbătoare pentru toți NOI și pentru Dumneavoastră în special”. Au derulat un film scurt prin care și-au arătat recunoștința față de ceea ce facem zi de zi. Au gîndit cele mai mici detalii: unde să fie așezată doamna învățătoare, unde vor sta elevii, în ce ordine se vor urca pe scenă, cine va da și va lua microfonul, cine va lua un interviu cu impresii, etc. Am rămas mască cînd am văzut ca au adus toată aparatura de acasă, care este destul de voluminoasă, și mai mult, știau cum s-o gestioneze!!! SAM_7127

La început s-au aruncat saluturi cu fulgi aurii pentru ca să rămîn mereu la fel de curată sufletește, apoi saluturi cu euro ca să fiu bogată în elevi silitori. Sunt încîntată că au verbalizat fiece activitate ce o desfășurau. Toate aveau un scop!  

SAM_7128

 Am prins ploița de saluturi și ne-am jucat nițel cu ele.

SAM_7129

 Fetele care freventează cercul de dans ne-au delectat cu cîteva dansuri, pe care le-au perfecționat pentru a putea fi dansate doar în trei. Culmea improvizării a fost că nu aveau muzica pentru un dans și o elevă a interpretat cîntecul vocal! 

SAM_7130

Microfonul circula din mîină-n mîină, astfel ca fiecare să poată spune cuvinte de felicitare, mulțumire, urare, dragoste, respect, adirație, etc. 

SAM_7132

 Însuși pozele și filmarea unor fragmente tot este realizată de elevi!

SAM_7133

 Țin să vă mulțumesc mult, DRAGII MEI,  pentru realizarea voastră. Să fie un început de autonomie în clasa noastră și să nu uităm că           VIAȚA ESTE AȘA CUM ȚI-O FACI SINGUR!!!

SAM_7134

Acest articol a fost publicat în activitate, creativitate și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

