Cum putem confecționa un loc pemtru parcarea mașinuțelor din casă

Sursa: http://krokotak.com/2015/07/a-place-where-to-drive-and-park-your-cars/

Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.

Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.

Totul a început cu un un IKEA consiliu care am cumpărat de la un discount. Eu folosesc o parte alb atunci când am nevoie pentru a face fotografii și am nevoie de un fundal alb.

Băiețelul meu adora să parcheze, conduce vehicule și de a aranja mașinile de jucărie. Problema este că acest lucru are loc în toată casa. I acum cateva zile mi-am amintit cu acest program și se uită schiță pe ea cu markere permanente. Și aici este, câteva zile mai târziu arată complet diferit. De acum, am de gând să utilizeze partea din spate a acestuia, de asemenea :).

Am folosit markere permanente în alb și negru, și o grosime de simțit carioca pentru desen.

Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.

Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.Un loc în care a conduce vehicule și parca mașinile dvs.

Acest articol a fost publicat în hademade și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

