Să facem cunoștință – o nouă provocare

În săptămîna aceasta ne-am făcut noi prieteni. Aceștia suntem noi Clasa II – C pptx , iar despre prietenii noștri la distanță am aflat că fac SCOUT. Dicționarul ne spune că scout este cercetaș. dar această explicație nu ne-a satisfăcut. Am găsir explicații mai multe, cu poze și descrieri pe http://prieteniladistantamoldova.blogspot.com/2014/12/partenerii-din-grupul-scout-baimac.html , iar de aici am deschis și pagina facebook  https://www.facebook.com/scoutmoldova din care am aflat cine este un SCOUT  

Acest articol a fost publicat în Prieteni la distanță și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Să facem cunoștință – o nouă provocare

  1. ricamihai13 zice:

    în fiecare zi învăț câte ceva și-mi pare bine 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

